newsgroups-index (beta)

Current group: sfnet.huuhaa

Huuhaa exposed

Huuhaa exposed  
Baggie
 Re: Huuhaa exposed  
Pan-Urge
 Re: Huuhaa exposed  
TTU
 Re: Huuhaa exposed  
Soili
 Re: Huuhaa exposed  
A.K.Arsniva
 Re: Huuhaa exposed  
Anukaisa Alanen
 Re: Huuhaa exposed  
A.K.Arsniva
 Re: Huuhaa exposed  
Rene Kita
 Re: Huuhaa exposed  
TTU
 Re: Huuhaa exposed  
Ari J.
 Re: Huuhaa exposed  
TTU
 Re: Huuhaa exposed  
lame duck
 Re: Huuhaa exposed  
Mika Viljanen
 Re: Huuhaa exposed  
Wormie Wormhill
 Re: Huuhaa exposed  
lame duck
 Re: Huuhaa exposed  
lasse
 Re: Huuhaa exposed  
lame duck
 Re: Huuhaa exposed  
lasse
 Re: Huuhaa exposed  
lasse
 Re: Huuhaa exposed  
lame duck
 Re: Huuhaa exposed  
TTU
 Re: Huuhaa exposed  
L Tiilikainen
 Re: Huuhaa exposed  
Jukka Lahtinen
 Re: Huuhaa exposed  
Juha Ojaniemi
From:Baggie
Subject:Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 14:19:03 GMT
Huuhaan viralliset seitsemän lukijaa voivat ohittaa tämän
pitkän ja yksitoikkoisen jorinan painamalla Next näppäintä.

---------- paina Next nyt --------------------------------

Kiitän siitä, että minulle ystävällisesti neuvottiin mikä
siinä Gullibelissa oli niin hauskaa. Kukaan ei kuitenkaan
suostunut selittämään ymmärrettävästi tarinaa radion päällä
seisovista norjalaisista, joten jouduin itse guuglaamaan.

Tästä tulikin sitten tälläinen puolitieteellinen tutkimus,
josta asiaa syventämällä saisi ehkä tehtyä gradun
Tampereen yliopiston naistutkimus-laitokselle.

---
Ensimmäisen kerran huuhaan historiassa norjalaisten
radiosta kerrottiin 2001 elokuun 3:na säikeessä
"Pienet viattomat sieluset"
Anukaisa Alanen (tranuk@uta.fi) kirjoitti:

>Fasisti, basisti ja rasisti kilpailivat siitä, kenellä oli kaikkein
>isoin radio.

>Basistilla oli isoin, koska sen päälle mahtui kolme norjalaista
>seisomaan!

Tämä postaus löytyi kohdasta, jossa huuhaa-ryhmään tunkeutuneita
sekovitsi-ryhmäläisiä (A. Anttila, Kauranne, pastori Pitkänen et al)
opetettiin huuhaan tavoille lyömällä mm. seuraavanlaisella sigulla:

"Helpompi on tunkin mennä neulansilmästä läpi kuin ymmärrykseltään
ahtaan astua huuhaan valtakuntaan!" -Jurullus

Kyseisen asiayhteyden löytyminen olikin urakka, sillä Google ei
jostain syystä suostunut näyttämään oikein sitä säikeen osaa,
joka oli kirjoitettu ennen 21. syyskuuta 2001. Löytääkseni kohdan
jouduin kahlaamaan läpi jänkäilyä, missä Birdy opettaa Kasperi
Matilaiselle pillunhieromista, ja lisäksi tuli vielä sekovitsi-
porukan hourailut. Täytyy todeta, että niillä seitsemällä, jotka
huuhaata oikeasti lukevat on tosi inhottava jobi.

----
Seuraavan kerran Anukaisa kertoi norjalaisista, muttei radiosta,
2003 heinäkuun 29. säikeessä "Raportin tynkää":

>>Onx tää Bagdadin tori, vai onx tää Bgddn tri?

>Näiden erotus on se, että jos kolme norjalaista menee päälle
>seisomaan, edellisessä tapauksessa norjalaiset marmattavat,
>jälkimmäisessä tapauksessa tri. Vai?

-----
Norjalainen radio pulpahtaa pintaan taas
2004 elokuun 29:nä klo 10:31, säikeessä "Läheisriippuvuus"

>K.Kajava:
>>Himputti! Unohdin kysyä, mikä se on tämä paljon puhuttu sama
>>punchline!

(mihin Anukaisa):
>Totta kai sää unohdit kysyä, kun norjalaisten radio oli niin helkkarin
>iso, että sen päälle mahtui kolme miestä seisomaan!!!!!!!

-------
Samana päivänä elikkäs
2004 elokuun 29:nä 12:07:23
Soili kommentoi säikeessä "Kleines Arschloch":

>Rene Kita (kertoo vitsin norjalaisviikingeistä):
>> Yhtäkkiä yksi nousee pystyyn ja katkaisee
>> toiselta kaulan yhdellä hienolla miekansivalluksella.
>> "Miksi sä noin teit?" kysyy kolmas.
>> "No kun se istui just niin jämptisti, että mä sain
>> iskettyä tällaisella hienolla kaarella, joten
>> pakkohan minun oli kokeilla."

(mihin Soili):

>Ja sitten ne meni kaikki seisomaan ihan hervottoman ison radion päälle.
>Hahahahaaa! Toi oli tosi hyvä juttu.
------

Myönnän olevani totaalisen huumorintajuton, kun en ymmärrä
miten norjalaiset liittyvät basistin radioharrastukseen.
Mutta koska kyse on punchline-judeemista, niin ilmeisesti
asian voi tulkita siten, että norjalaiset ovat niin huvittavia,
että huonostakin vitsistä saa toimivan, kun viittaa heihin
punchlinessa. Siis vähän sama juttu kuin TTU:n pieru.

-----------

Nyt kun sain tunkin pujotettua neulansilmästä ja
pääsin huuhaa-tutkimuksessa tällä tavoin alkuun, niin huomasin,
että nimimerkki Petri Kekkuli oli tuossa vähän ennen joulua perään-
kuuluttanut sfnet.huuhaan FAQ:ia, ja Thomas Georgberg (täysin tunte-
maton huuhaaja) väitti sellaisen kirjoittaneensa.

Thomas Georgberg:
> Ainoa Oikea Huuhaa-FAQ majailee osoitteessa:
>

(Tähän toteaisin, että Georgbergin sepustus on täysin virheellinen,
kerettiläinen ja asiaton väärennös.)

Ainoan oikean huuhaa-FAQ:in on kirjoittanut Laura Tiilikainen,
ja julkaisen sen nyt tässä, hieman versioituna. Sen versio 1.1
on julkaistu noin vuosi sitten s.huuhaassa.

Olen lisännyt siihen norjalaisen radion ja "gullible"-selityksen,
ettei minun enää toiste tarvitse niitä ihmetellä ääneen huuhaassa,
voin tarkistaa asian suoraan FAQ:ista. Toivottavasti L.T. ei pudota
haastemiestä postiluukkuuni, jos olen loukannut hänen copyrighttejaan.

L.T. on julkaissut FAQ v1.1:n viimeiksi huuhaassa 2004-02-26,
jollen ihan väärin kuuklannut.

---------------
Tässä huuhaa FAQ v1.2:

Avainsanat: 9 ml, C-kuppi, elääx, marsu, jeesusteippi, 7, jolu,
klunssi, ikkunallinen kirjekuori, nappo, LUU-5, lappeen Ranta, RUPS.

Onks joku joskus saanu?
Ei, tai jos onkin, ei ainakaan ollut tunnetta mukana.

Elääx niin vanhax?
Ei.

Voisko joku täällä neuvoo ssa?
Tottakai, sfnet.huuhaasta saa millaisen vastauksen tahansa.

Onko koolla väliä?
Ei, kunhan on pitkä ja paksu.

Jos television laittaa kirjekuoreen, onko TV-lupatarkastajaa pakko
päästää sisälle?
Ei, mutta varo ikkunallisia kirjekuoria.

Mikä on haastemies?
Se, mikä kolisee postiluukussa.

Ootte kaikki säälittäviä, miten kukaan viitsii lukea näitä juttuja?
Luulixä oikeesti, et joku lukee näitä?

Mihin voi valittaa?
Tuonne ->

Paljonko on paljon?
9 ml

Mitä sitten tapahtuu?
Joudut rappiolle, koulukotiin ja vittuun.

Voiko klunssia syödä?
Jos paska flaksi käy Otaniemi-pelissä, on jopa pakko.

Entäs jolua?
Ei, mutta nieleminen on aika monen mielestä suositeltavaa.

Paljonkos tänä vuonna veikataan?
Vastaukset mielellään muodossa x + y (+ z), jossa, x, y ja z ovat
luonnollisista luvuista vapaasti valittavissa.

Mix väitetään, että sfnet.huuhaata lukee vaan Ne Seitsemän?
Mäkin luen huuhaata. Mä oon kahdeksas, JEE!
Et ole kauan. Mustapukuiset miehet koputtavat jo ovellasi.

Mistä näitä tyyppejä sikiää?
Sitä ei kukaan tiedä, mutta joka tapauksessa ne ovat perseestä.

Onko paavilla hassu hattu?
Tämä on itse asiassa vastaus eikä kysymys.
(Vaihtoehtoinen vastaus: Paskooko paavi metsään?)

Mitä tarkoittaa sana "gullible"?
En tiedä, sitä ei löydy mistään sanakirjasta.

Miksi taskukokoiset matkaradiot eivät mene Norjassa kaupaksi?
Niiden päälle ei kolme norjalaista voi nousta seisomaan.

Mikä se on se Naappu?
Kuten monissa muissakin sosiaalisissa tilanteissa, myös
sfnet.huuhaassa tapahtuu joskus, että satunnainen
henkilö ilkeyttään, pahantahtoisuuttaan tai pelkästä
kuvitellusta nokkeluudesta pyrkii keksimään
ns. uudissanoja kuvaamaan jotain olemassaolevaa asiaa,
jolle jo aikakausia aiemmin annettu oikea nimi ei
ko. henkilöä syystä tai toisesta satu miellyttämään.
Esimerkkinä tällaisen kohtalon kokeneesta käsitteestä
voidaan ottaa nappo, tuo kaikkien tuntema löylynheitin.
Jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä se on
joutunut uudissanoittajien silmätikuksi ja on sen nimeä
pyritty korvaamaan mm. sellaisilla väännöksillä kuin
"koussikka","kuuppa", "löylykauha", "naappo" ja peräti
"naappu".

Sfnet.huuhaan sanasto:

pilde: lieriö, joka muodostuu useista peräkkäin olevista joustavista
ympyröistä
vittu: arvonimi viiden lapsen äidin pildelle
orkku: mm. orava
peenix: pitkä ja puikula purppurapäinen lintu, jolla ei ole siipiä
harpyija: joku muu saa selättää

RUPS-ilmiö:
RUPS-ilmiö on äkillinen metamorfoosiin verrattava vain naisilla
esiintyvä ilmiö. Se iskee juuri sinä hetkenä, kun nainen täyttää
30 vee. Juuri ennen tuota hetkeä nainen on hehkeimmillään, mutta
kun tuo dedlain ylitetään, niin nainen kuulee korvissaan ja
sielunsa sopukoissa aivan VALTAISAN RUPS-äänen! Tämän äänen
kuulumisen jälkeen nainen ei enää uskalla katsoa peiliin tai jos
uskaltaa, hän laittaa naamaansa kaikenmaailman tököttejä, jotka
maksavat mansikoita.

Muutama oikeinkirjoitusasia - se on:
Jojensuu
Kajjjaani
Inttternet
lappeen Ranta
skulaakakku
Mielen kiintoista

Englanninkielinen tiivistelmä:

Sfnet.huuhaa is a Finnish newsgroup. It means that the
language is Finnish. In special occations English can be
tolerated.

The name "sfnet" means Finnish Network or simply Finnish
newsgroups and "huuhaa" means flimflam, hoax, nonsense,
incomprehensible or irrational things. In that sense
s.huuhaa is a kind of a parallel to an English newsgroup
"talk.bizarre".

Sfnet.huuhaa is focused on matters which have no rational
contents whatsoever. In sfnet.huuhaa writing an article
which can be considered serious is strictly forbidden.
Any topic can be ridiculed and mutilated beyond recognition.

Also it is well known fact that there are only seven people
reading the articles of sfnet.huuhaa although there may be
a couple of hundred people writing to our group. One of the
seven readers is obviously a dog. Several of the writers most
probably have an animal or alien origin. Surgeon general has
found reading sfnet.huuhaa dangerous to your mental health.

Here are some favourite topics which have been discussed
(or disgusted) in sfnet.huuhaa :

- Is there any life beyond thirty
- Can you eat "kloons" or "yollu"
- Things to do with jelly (9 ccm)
- Will H.H. ever get laid, and if he will, is there going to
be any emotions involved
- Is fart a danger to the society

All kinds of puns are very popular and intended, some even
in English.

------------------------------------------------

Saapas nähdä milloin FAQ:in versio 1.3 ilmestyy
From:Pan-Urge
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:18 Jan 2005 07:59:32 -0800

lasse wrote:
>
> Oman nyyssittimeni kirjanpidon mukaan

M=E4 kyll=E4 aistin ett=E4 news-siittimeni. On se hienoo ett=E4 niiss=E4kin
on jo kirjanpitotoimintoja.

>olen nyt onnistunut tuottamaan
> kirkasta ja puhdasta huuhaata, niin kirkasta ja puhdasta

Itsekehusi l=E4pin=E4kyvyys ylitt=E4=E4 9 ml avoimella TTUrusen asteikolla,
mit=E4 on pidett=E4v=E4 melkoisena saavutuksena ja k=E4sivarrenmitan
p=E4=E4ss=E4.

Pan-Urge
From:TTU
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Tue, 18 Jan 2005 23:06:29 +0200
On 18 Jan 2005 07:59:32 -0800, "Pan-Urge"
wrote:


>läpinäkyvyys ylittää 9 ml avoimella TTUrusen asteikolla,
>mitä on pidettävä melkoisena saavutuksena ja käsivarrenmitan
>päässä.

TUO jos mikä on sigunaattoriin sopivaa ainesta!!!!1

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Soili
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 14:17:43 GMT
Hyvä tutkimus. Pitäsikö VH ja VEA myös lisätä?

t. Soili
From:A.K.Arsniva
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 17:37:53 +0200
In article ,
Soili wrote:

> Hyvä tutkimus. Pitäsikö VH ja VEA myös lisätä?

Pitäisi. Mutta eihän sillä kiirettä ole, ne ehtii sitten neljänteen
versioonkin. Ja tosiaan, tutkimus on hieno, kiitos Bäggy. Varmaan jonain
muina sunnuntaipäivinä on parempi keli, niin säkin pääset ulos
hengittämään raitista ilmaa.

(Näkisin mieluusti kuittauksen, että yks laimee ankka on lukenut Bägyn
raportin, sillä siinä oli ns. jonniiverran sitä norjalais-asiaa, josta
oli taannoin tuloksetonta puheenpätkää.)

--
A.K.Arsniva
"That assumption is only a supposition."
- Intellibuddy
From:Anukaisa Alanen
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 20:05:03 +0200
A.K.Arsniva wrote:
>
> (Näkisin mieluusti kuittauksen, että yks laimee ankka on lukenut Bägyn
> raportin, sillä siinä oli ns. jonniiverran sitä norjalais-asiaa, josta
> oli taannoin tuloksetonta puheenpätkää.)

Ootteks te Baggien kans plonkanneet munt? Mähän just kirjoitin
selostuksen rakkaasta Norja-aiheesta muutama päivä sitten ja Mari jo
kiittelikin tiedon lisäämästä tu(r)skasta.

Anuk.
--
"Minustakin tuntuu, että kaikki ihmiset on tulleet hirveän
egoistisiksi. Kaikki ajattelee vaan itseään, eikä ollenkaan sitä,
miltä minusta tuntuu." - Soili sfnet.huuhaassa 8.12.2004
From:A.K.Arsniva
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 20:29:50 +0200
In article ,
Anukaisa Alanen wrote:

> Mähän just kirjoitin

Joo, mutku EI NÄITÄ LUETA.

(Ainakaan silleen, että mitään jäisi mieleen.)

--
A.K.Arsniva
"That assumption is only a supposition."
- Intellibuddy
From:Rene Kita
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 15:03:51 +0200
A.K.Arsniva wrote:
> In article ,
> Anukaisa Alanen wrote:
>
>>Mähän just kirjoitin
>
> Joo, mutku EI NÄITÄ LUETA.
>
> (Ainakaan silleen, että mitään jäisi mieleen.)

Sopiva muistin puoliintumisaika olisi, että ehtisi keksiä
jotain näsäviisasta vastattavaa ennen kuin on se outoa, kun
ei tammikuussa enää voi taitella ranteita ja nilkkoja, kun
paikat ovat pelkkää soraa...öö...puhuttiinks me jostain?
From:TTU
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 20:58:41 +0200
On Sun, 16 Jan 2005 20:29:50 +0200, "A.K.Arsniva"
wrote:

>In article ,
> Anukaisa Alanen wrote:
>
>> Mähän just kirjoitin
>
>Joo, mutku EI NÄITÄ LUETA.
>
>(Ainakaan silleen, että mitään jäisi mieleen.)

NIIJUST!!1 Ja mulla menee AINA ihan pronolinjoille kun yhen pikkupikku
kepanderin ottaa.....

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Ari J.
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 00:02:26 +0200
TTU wrote:
> >> Mähän just kirjoitin
> >Joo, mutku EI NÄITÄ LUETA.
> NIIJUST!!1 Ja mulla menee AINA ihan pronolinjoille kun yhen pikkupikku
> kepanderin ottaa.....


Siitä tulikin mieleen.


--

A.J.
dakaria katsellessa
From:TTU
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 07:45:35 +0200
On Mon, 17 Jan 2005 00:02:26 +0200, "Ari J." wrote:

>TTU wrote:
>> >> Mähän just kirjoitin
>> >Joo, mutku EI NÄITÄ LUETA.
>> NIIJUST!!1 Ja mulla menee AINA ihan pronolinjoille kun yhen pikkupikku
>> kepanderin ottaa.....
>
>Siitä tulikin mieleen.

Linkki puuttuu TAAAAAAAAAAS!!11

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:lame duck
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 16:51:23 GMT
"A.K.Arsniva"

> (Näkisin mieluusti kuittauksen, että yks laimee ankka on lukenut Bägyn
> raportin, sillä siinä oli ns. jonniiverran sitä norjalais-asiaa, josta
> oli taannoin tuloksetonta puheenpätkää.)

_____
| Kuitti |
--------

ja mange takk myös tästä fackista, on hiukan helpompi olla nyypiö, kun
hiukan tietää leikin säännöistä.

Ai juu, nyt mä oikeastaan voisinkin lopettaa tämän tilauksen, kun voin
aistia huhhahhein vilosohvisesta olemuksesta helppokäyttöisenä
tiivisteenä. Vai onks teillä enää mitään uutta tarjottavaa, muka???


--
Mari
From:Mika Viljanen
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:17 Jan 2005 11:47:59 GMT
lame duck wrote:
> Ai juu, nyt mä oikeastaan voisinkin lopettaa tämän tilauksen, kun voin
> aistia huhhahhein vilosohvisesta olemuksesta helppokäyttöisenä
> tiivisteenä. Vai onks teillä enää mitään uutta tarjottavaa, muka???

Hah, vastahan tässä ollaan väliajalla.
Kahvia ja pullaa.

--
MJV . "Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright
From:Wormie Wormhill
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 20:39:42 +0200
"lame duck" wrote in message...
> tiivisteenä. Vai onks teillä enää mitään uutta tarjottavaa, muka???

On.

juke, mutta mitä...
From:lame duck
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 19:13:33 GMT
"Wormie Wormhill" kirjoitti

>> tiivisteenä. Vai onks teillä enää mitään uutta tarjottavaa, muka???
> On.

En usko, ellet näy^H^H^Hkerro mitä, muka???


--
Mari
From:lasse
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Tue, 18 Jan 2005 17:32:56 +0200
"lame duck" writes:

> (Tekisi mieleni sanoa, että samoin kuin yhdellä keisarilla, niin
> "lassellakaan ei ole vaatteita", mutta enpäs sano. En sanonut!)
>
Se on hyvä, ettet siis sanonut, sillä sehän ei olisi ollut totta!
On minulla kotona vaatteita kaapissa, niin alus- kuin
ylysvaatteitakin, mutta koska en ole mikään julkkis joka levittelee
kaappinsa sisältöä kaiken maailman medioille pidän ne yksityisinä
asioina ja esiinnyn julkisuudessa ainoastaan vaatteitta.
From:lame duck
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Tue, 18 Jan 2005 20:33:51 GMT
"lasse" kirjoitti

> ylysvaatteitakin, mutta koska en ole mikään julkkis joka levittelee
> kaappinsa sisältöä kaiken maailman medioille pidän ne yksityisinä

Kunhan patentoit kirkkaan puhtaan huuhaan kirkastusmenetelmäsi, perustat
menetelmää hyödyntämään lassen KiPu-firman ja viet sen pörssiin,
talletat virtaavat miljaardit pankkikirjalliselle säästötilillesi jne.,
huomaat nopeasti, ettet enää olekaan tavis, vaan lööppien kuningas:
"lassen lomakuvat yksinoikeudella", "lassen salarakas", "lassen
tähtitieteelliset ylinopeussakot" ja viimein myös "lasse levittelee
kaappinsa sisällön"...

Vääjäämätön kohtalo, valitan.
Muistathan meitäkin, luottocovereitasi, sitten joskus edes vaikkapa
kortilla, luottokortilla.


--
Mari
From:lasse
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Wed, 19 Jan 2005 19:34:24 +0200
"lame duck" writes:

> Vääjäämätön kohtalo, valitan.
> Muistathan meitäkin, luottocovereitasi, sitten joskus edes vaikkapa
> kortilla, luottokortilla.
>
Toki muistan, kuin eilisen päivän.
From:lasse
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 17:54:39 +0200
Anukaisa Alanen writes:

> Ootteks te Baggien kans plonkanneet munt? Mähän just kirjoitin
> selostuksen rakkaasta Norja-aiheesta muutama päivä sitten ja Mari jo
> kiittelikin tiedon lisäämästä tu(r)skasta.
>
Vaikka fack olikin sinänsä ansiokas niin ei se täydellinen ollut, vaan
mikäpä olisi, paitsi ultrahuuhaa, jota siinä muuten ei mainittu.

Nythän on niin että minä olen... tai kerronpa koko historian, ei siksi
että mainetta ja mammonaa tavoittelisin sillä olen moisen yläpuolella,
vaan pelkän luontaisen täydellisyyden tavoittelun vuoksi.

Kirjoitettuani huuhaata etäisesti suomen kieltä muistuttavia sanoja
apunani käyttäen jo yli kolmen viikon ajan katsoin saavuttaneeni tason
jolla voi keskittyä rivien väleihin. Viikon kuluttua saatoin jo
siirtyä sanaväleihin, ja vielä viikko niin olin kypsä kiinnittämään
huomioni myös kirjainten väleihin.
Tässä vaiheessa, joka osui jonnekin tammikuun kymmenennen päivän
tienoille, saatoin jättää niin rivit, sanat kuin kirjaimetkin pois ja
tuottaa huuhaata jossa oli pelkät välit, merkitystä täynnänsä.

Silloin voi myös jättää C-c C-c:n pois ja singauttaa huuhaan pelkällä
ajatuksen voimalla.

Oman nyyssittimeni kirjanpidon mukaan olen nyt onnistunut tuottamaan
kirkasta ja puhdasta huuhaata, niin kirkasta ja puhdasta ettei mitään
niin kirkasta ja puhdasta ole tavattu kuun kiertoradan tällä puolen sen
jälkeen kun teollinen vallankumous sai ihmiskunnan aloittamaan
raivoisan fossiilisten energialähteiden polttamisen, jo 14 kappaletta.
Jonkin teknisen puutteen vuoksi Google ei ole kyennyt arkistoimaan
niitä joten teidän on luotettava tässä minun nyyssittimeni
kirjanpitoon, ellette itse ole kyenneet niitä vastaanne ottamaan.
From:lame duck
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 19:15:26 GMT
"lasse" kirjoitti mm.

> Oman nyyssittimeni kirjanpidon mukaan olen nyt onnistunut tuottamaan
> kirkasta ja puhdasta huuhaata, niin kirkasta ja puhdasta ettei mitään
> niin kirkasta ja puhdasta ole tavattu kuun kiertoradan tällä puolen
> sen

Wauuuuuuu!

(Tekisi mieleni sanoa, että samoin kuin yhdellä keisarilla, niin
"lassellakaan ei ole vaatteita", mutta enpäs sano. En sanonut!)

--
Mari
From:TTU
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 22:09:22 +0200
On Mon, 17 Jan 2005 19:15:26 GMT, "lame duck"
wrote:

>"lasse" kirjoitti mm.
>
>> Oman nyyssittimeni kirjanpidon mukaan olen nyt onnistunut tuottamaan
>> kirkasta ja puhdasta huuhaata, niin kirkasta ja puhdasta ettei mitään
>> niin kirkasta ja puhdasta ole tavattu kuun kiertoradan tällä puolen
>> sen
>
>Wauuuuuuu!
>
>(Tekisi mieleni sanoa, että samoin kuin yhdellä keisarilla, niin
>"lassellakaan ei ole vaatteita", mutta enpäs sano. En sanonut!)

On sillä vissiin ainaskii kalsarit? Toivottavasti ehjät!!1

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:L Tiilikainen
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Mon, 17 Jan 2005 12:40:30 +0200
"Baggie" wrote in message
news:fktku0dc5a6lufclkfmgo66gmqqg3codm7@4ax.com...

> Tässä huuhaa FAQ v1.2:

Hah, siitähän puuttui Dåmbere ja sitten tuo miehinen RUPS-ilmiö kokonaan.
1 ml oli kadonut, niin että täällä huuhaassa inflaatiovauhti nyt sitten
näyttäisi olevan noin 10%:senttia vuodessa. Mielen kiintoista, että Turku
pitää edelleen pintansa, eikä sitä edelleenkään mainita näissä
historiankirjoissa.
L
From:Jukka Lahtinen
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:16 Jan 2005 18:25:42 +0200
Baggie writes:

> siinä Gullibelissa oli niin hauskaa. Kukaan ei kuitenkaan
> suostunut selittämään ymmärrettävästi tarinaa radion päällä
> seisovista norjalaisista, joten jouduin itse guuglaamaan.

No, selviskö sulle kuitenkaan se, MIKSI ne norjalaiset oikein änkeävät
siihen radion päälle seisomaan?

--
Jukka Lahtinen
From:Juha Ojaniemi
Subject:Re: Huuhaa exposed
Date:Sun, 16 Jan 2005 17:00:19 GMT
Näin kirjoitti Jukka Lahtinen (jukkal@despammed.com) Usenetin
uutisryhmään:

> No, selviskö sulle kuitenkaan se, MIKSI ne norjalaiset oikein änkeävät
> siihen radion päälle seisomaan?
>

Näyttääkseen suuremmilta? Litistääkseen radion? Paetakseen hiiriltä?

Kysy mitä tahansa, vastaamme mitä tahansa.

Veikkaan, että norjalaiset haluavat nousta radion päälle seisomaan siksi,
että voisivat heijastaa radioaallot siten, että ne aiheuttaisivat maan
sisuksissa fluktuaatiota, joka siirtäisi maan alla olevia öljyvaroja lisää
Norjan alueelle.

--
=8^#D#
   

Copyright © 2006 newsgroups-index   -   All rights reserved   -   Impressum